julij 20, 2012 at 11:47 dop

SADHANA DIHALNICA


Tradicionalna joga dihanje opredeljuje kot most med telesom in umom. Dihanje nesporno deluje na naše počutje in zdravje ter nam daje vitalno energijo (prano), zato je zelo pomembno, kako dihamo. Sadhana Dihalnica je edinstven program, v katerem boste spoznavali svoje vzorce dihanja v mirovanju in gibanju, se sistematično naučili osmih dihalnih tehnik (od teh niso vse klasične jogijske dihalne tehnike) in preverili, kako delujejo na telo in um.



Zakaj Sadhana Dihalnica?

Sneža Vidovič, avtorica programa, pravi: »Sadhana Dihalnica vam bo dala tisto, česar vam običajen tečaj joge ne more.« Sadhana Dihalnica je avtorski program Sneže Vidovič ter plod dvajsetletnega dela in izobraževanja na področju joge, anatomije in kineziologije ter zaključenega šolanja na Body-Mind Centering (BMC).
Joga se je na Zahodu razvijala predvsem v smer telesnega ter v ospredje postavlja telo in asane (telesne položaje). Sadhana Dihalnica je program, ki temelji na dihanju.

Koncept programa ni ura joge, ampak samoraziskovanje lastnih vzorcev dihanja in gibanja ter ozaveščanje svojih dihalnih potencialov. Po želji vam bomo izdelali lasten program dihalnih tehnik za vsakodnevno prakso.

Osrednja metoda tega programa je povezana s pristopi Body-Mind Centeringa (BMC) in konceptoma »Embodied Anatomyand Yoga«, ki sta v tujini že uveljavljena na področju jogijske terapije.

Komu je Sadhana Dihalnica namenjena?

 

informativna_prijava175x175Program je primeren za:

  • lajšanje bolezni dihal,
  • uravnavanje krvnega tlaka,
  • uravnavanje čustvenih odzivov,
  • obvladovanje stresnih situacij;
  • praktikante joge in druge posameznike, ki se zavedajo bogastva dihalnih tehnik.

 

Skupina se bo oblikovala po predhodnih individualnih pogovorih z vodjo programa. Predhodno znanje joge ni potrebno, hkrati pa je program lahko nadgradnja za vse, ki sicer obiskujejo tečaj joge.
Za dodatne informacije nam pišite na info@sadhana.si.

Pred začetkom programa je nujna individualna konzultacija z vodjo programa, Snežo Vidovič.

 

Še nekaj dejstev o dihanju:

  • dihanje deluje na naš živčni sistem ter spreminja raven hormonov, posledično deluje na naše počutje in čustveno stanje,
  • kratka sapa (zadihanost ob lažjem naporu) kaže na verjetnost srčno-žilnega obolenja;
  • s spremembo vzorca dihanja lahko spremenimo mentalne vzorce;
  • kakovost in dolžina diha sta povezani z dolžino življenja.

 

Kdaj program poteka?

Po dogovoru.

Povprašajte na info@sadhana.si.